zondag 12 oktober 2014

Meester Bart

Beste mama's en papa's,,

ik vernam deze namiddag het overlijden van mijn duo-collega meester Bart.
Dit deed mij veel verdriet omdat ik weet dat meester Bart zich heel erg jeunde met het klasje van dit schooljaar. Meermaals las ik in ons duo-boek hoe fijn hij de samenwerking met de leerlingen vond.
Ook voor de kinderen zal dit een enorme klap zijn. Ik zal hen morgen zo goed mogelijk trachten op te vangen en het verdriet om het heengaan van meester Bart samen met hen dragen en verwerken.
Het zou kunnen dat hierdoor de weekopdrachten voor de week er wat anders zullen uitzien daar ik absoluut niet kan voorspellen hoe de kinderen zullen reageren. We zullen alleszins samen een hoekje in de klas maken voor meester Bart met een kaars, tekeningen, kaartjes met troostende woordjes, een foto,...

Dank voor uw begrip,

juf Inge

1 opmerking: